Tekstgrootte
Overal waar gewerkt wordt, dus ook op school, worden helaas fouten gemaakt. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een klacht serieus genomen wordt. Klachten kunnen het beste in eerste instantie met de leerkracht en/of andere direct betrokkenen worden besproken.
Bij problemen probeert de leerkracht samen met de leerling of zijn/haar ouder(s) de beste oplossing te vinden. Mocht u het gevoel krijgen dat u niet serieus behandeld wordt of dat er niet goed naar u geluisterd wordt, dan kunt u de zaak bespreken met de directie of de interne contactpersoon van de school die door het bestuur is aangesteld voor de bespreking van klachten.
De contactpersoon bij ons op school is Susanna Erlings. Zij is bereikbaar via s.erlings@cpob.nl. Bij afwezigheid neemt Marcelle Kool deze taken waar.
Als uw klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, kunt u een beroep doen op het Team Externe Vertrouwenspersonen van GGD Gelderland-Zuid. Zij zijn te bereiken via de afdeling Jeugdgezondheidszorg op telefoonnummer: 088-144 71 11 (op werkdagen van 08.00-12.00 uur en van 12.30-16.30 uur).
De klachtencommissie is te bereiken via www.gcbo.nl, info@gcbo.nl of 070-3861697.
Voor meer informatie zie onderstaande regelingen.